Maak een afspraak
Tijdens behandelingen wordt de telefoon niet meteen beantwoord. In dat geval, bel ik u zo snel mogelijk terug.
Veelgestelde vragen
Is de praktijk goed bereikbaar?
Zeker! De praktijk is vlot bereikbaar met het openbaar vervoer, in het bijzonder via De Lijn. U stapt best af aan de halte Oedelem Dorp op de markt. Kom u met de auto? Er is parkeergelegenheid vlak voor de deur en ook op de parking achter de kerk.
Wat breng ik mee bij mijn eerste consultatie?
Om uw eerste afspraak vlot te laten verlopen, brengt u best het volgende mee:
-
Uw identiteitskaart
-
Een kleefvignet van uw mutualiteit
-
Een recent voorschrift van uw arts
-
Eventuele verslagen of onderzoeksresultaten die relevant zijn
Wat zijn de tarieven?
De praktijk is geconventioneerd. Dat betekent dat we de officiële tarieven volgen en u recht hebt op terugbetaling via uw mutualiteit.
Hoe kan ik betalen?
Betalen kan met:
-
Cash
-
Elektronisch via Payconiq by Bancontact
Wat als ik de afspraak niet kan nakomen?
We begrijpen dat er soms iets tussenkomt. Laat het ons minstens 24 uur op voorhand weten als u verhinderd bent. Zo kunnen we de gereserveerde tijd aan iemand anders aanbieden. Bij laattijdige annulatie kan een vergoeding aangerekend worden.